پورتال دامپزشکی ابرکوه

پورتال دامپزشکی ابرکوه

خبرهای دامپزشکی ، اخبار دامپزشکی ْ سامانه دامپزشکی ، سامانه قرنطینه ، سامانه فیش حقوقی دامپزشکی ، پیگیری دام زنده
پورتال دامپزشکی ابرکوه

پورتال دامپزشکی ابرکوه

خبرهای دامپزشکی ، اخبار دامپزشکی ْ سامانه دامپزشکی ، سامانه قرنطینه ، سامانه فیش حقوقی دامپزشکی ، پیگیری دام زنده

روابط عمومی شبکه دامپزشکی ابرکوه رتبه اول استان شد

در مراسم که در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی استان یزد با حضور مدیر کل دامپزشکی  ، رییس سازمان جهاد کشاورزی ، معاون مدیریت توسعه و نیروی انسانی  استاندار وپرسنل دامپزشکی استان یزدکه بمناسبت 14 مهر ماه روز ملی دامپزشکی  برگزار شد  آقای محمد حسین دارایی بعنوان روابط عمومی برتردامپزشکی استان یزد در سال 93 معرفی و ازخدمات ایشان تجلیل بعمل آمد در قسمتی از این متن آمده :ضمن سپاس و تقدیر از تلاش بی وقفه شما همکار بزرگوار به عنوان رابط برتر روابط عمومی  ، از خداوند متعال موفقیت روزافزون شما را در تمام مراحل زندگی و اعتلای امر اطلاع رسانی آرزومندم.
                                                                                 علی اکبر حداد زاده
                                                                                               مدیر کل






گرامی داشت روز ملی دامپزشکی در ابرکوه

روابط عمومی دامپزشکی: در ابتدای این مراسم دکتر علی فاتحی نیا سرپرست شبکه دامپزشکی ابرکوئه ضمن گرامیداشت هفته دامپزشکی و 14 مهرماه روز ملی دامپزشکی به همکاران بخش دولتی و خصوصی گزارشی از عملکرد دامپزشکی به حاضرین در این مراسم ارائه نمود
در ادامه بخشداران بخش مرکزی و بخش بهمن  با  ابراز قدردانی از زحمات مجموعه دامپزشکی به نقش بی بدیل دامپزشکی در پیشگیری از شیوع بیماریهای دامی اشاره نمودند و از مدیریت و کارکنان دامپزشکی و بخش خصوصی در انجام وظایف قانونی تشکر نمودند.
در پاین این مراسم از بازنشستگان  شبکه دامپزشکی ابرکوه و مراکز بخش خصوصی با اهداء لوح سپاس تقدیربعمل آمد. همچنین از طرف فرماندار شهرستان ابرکوه از پرسنل دامپزشکی نیز تقدیرشد.






جهت دیدن تصاویر بیشتر بر روی ادامه مطلب کلیک نمائید

 
ادامه مطلب ...

گزارش تصویری / آئین حضرت ابراهیم (ع) روز عید قربان در شهرستان ابرکوه

علی فاتحی نیا سرپرست شبکه دامپزشکی ابرکوه درحاشیه این آیین گفت : در روز عید قربان بیش از ۱۳۵ راس گوسفند دراین شهرستان با نظارت شبکه دامپزشکی ذبح شرعی وبهداشتی شد.




جهت دیدت تصاویر بیشتر به ادامه مطلب بروید


ادامه مطلب ...